Nuotolinis mokymas

Nuotolinis mokymas

NUOTOLINIS MOKYMAS

Ugdymo proceso organizavimas nuotoliniu būdu

• Ugdymo procesas nuotoliniu būdu vykdomas, vadovaudamasis LR sveikatos apsaugos ministro sprendimais, Šiaulių m. administracijos direktoriaus įsakymais, kitais aktualiais ekstremalių situacijų komisijų sprendimais, VšĮ "Smalsieji pabiručiai" direktoriaus įsakymais.

• Įstaigoje sudaryta COVID-19 situacijų valdymo grupė, patvirtintas Darbo karantino/ekstremalios situacijos sąlygomis planas, Pasirengimo galimam užsikrėtimo Covid -19 atvejui, priemonių ir veiksmų, patvirtinus užsikrėtimą COVID-19 įstaigoje, planas.

• Ugdymo procesą vykdant nuotoliniu būdu,  1-4 klasėse ir priešmokyklinio ugdymo grupėje, pedagogai ir mokiniai naudoja nuotolinio valdymo platformą Big Blue Button, elektroniniu dienynu TAM-o, gali būti naudojamos mokinių ir mokytojų jau turimos ryšio priemonės: el. paštas ir kitos (pvz., „Mesenger“, „Skype“ ir pan.). 

• Ugdymo procesą vykdant nuotoliniu būdu ikimokyklinio ugdymo amžiaus vaikams, pedagogai naudoja nuotolinio valdymo platformą Big Blue Button, gali būti naudojamos vaikų tėvų ir pedagogų jau turimos ryšio priemonės: el. paštas ir kitos (pvz., „Mesenger“, „Skype“ ir pan.). 

• Pedagogai atrenka savo naudojamas ar žinomas priemones, kaip organizuoti apklausas, kurti ugdymo turinį ir pan., naudojasi nuorodomis į įvairias platformas (EDUKA klasė, EMA pamokos, vaizdo pamokos, LRT mediateka ir pan.) ar įkelia savo dokumentus (vaizdo įrašus, tekstus, skaidres), kuria užduotis.

UGDYTINIŲ TĖVAMS/GLOBĖJAMS SVARBU SUPRASTI, KAD:


• Mokantis nuotoliniu būdu pamokas ir pamokų laiką planuoja bei grįžtamąjį ryšį stengiasi užtikrinti pedagogai. Aptarkite tai ir suderinkite laiką.

• Leiskite vaikui priimti sprendimus savarankiškai. Jei anksčiau namų darbai buvo vaiko atsakomybė, tegul taip lieka ir dabar. 

• Klauskite, kada ir kokios pagalbos reikia. Nesiūlykite to įkyriai. Leiskite pačiam paprašyti. 

• Monotoniją keiskite kūryba. Auginantys mažesnius vaikus mokymosi procesą gali paįvairinti netradiciniais sprendimais. Nors nesate mokytojas, kūrybingais sprendimais galite padėti savo atžalai geriau suprasti ar įsiminti naują temą ir duomenis. 

• Aptarkite sunkumus, įvardinkite pozityvius dalykus. Gali būti, kad Jūsų vaikui sunkumai kyla ne toje vietoje, kurioje stengiatės padėti. Išklausykite jį ir kartu ieškokite sprendimo.

• Įvardinkite tai, kas nuotoliniame mokyme vaikui patinka. Akcentuokite tai, kai iškyla sunkumai. 

• Ieškokite sprendimų ir dalinkitės jais. Jei matote, kaip būtų galima spręsti su nuotoliniu mokymu susijusią problemą, pasidalinkite ja.

• Tikėtina, kad greičiausiai norimos reakcijos sulauksite, jei problemą įvardinsite ir ją nusiųsite konkrečiam už tai atsakingam žmogui (ar įstaigai), o ne pasidalinsite ja tėvų forume ar kitoje grupinėje diskusijoje.



Ugdymo proceso organizavimas nuotoliniu būdu
Share by: