Privati mokykla

PRIVATI MOKYKLA ŠIAULIUOSE

1-4 klasės ir priešmokyklinio ugdymo grupė (PUG)


Aukime ir mokykimės kartu!


Vizija


 Atvira ugdytinių poreikiams, moderni, kintanti ir besimokanti nevalstybinė  švietimo įstaiga.

Tikslai


• Teikti valstybinius standartus atitinkantį priešmokyklinį ugdymą, pradinį išsilavinimą, padėti mokiniui pasirengti mokytis pagal pagrindinio ugdymo programą;

• Sudaryti sąlygas dvasiniam, doroviniam, socialiniam ir kultūriniam mokinių brendimui;

• Kurti atvirą ugdytinių poreikiams, modernią, kintančią ir besimokančią nevalstybinę švietimo įstaigą;

Mokyklos misija


Humaniška ir saugi mokykla, teikianti tvirtas ir gilias žinias, ugdanti vaikuose sveikos gyvensenos poreikį. Profesionalūs pedagogai stengiasi sukurti puikias galimybes vaikų raidai. Mokykla – aukštos kokybės institucija, atvira moksleivių tėvams ir visai visuomenei, formuojanti ne tik išsilavinusį, bet ir dorą, kritiškai mąstantį žmogų, lavinanti žmogaus gebėjimą mąstyti, vertinti kitų pasiekimus ir jais džiaugtis. Mokyklos bendruomenė palaiko ryšius su miesto, respublikos ir kitų šalių pedagogais, vertina ir taiko savo darbe gerąją patirtį ir naujoves.

Mokyklos istorija

pieštukas
Pirmoji privati pradinė mokykla Šiauliuose “SMALSIEJI PABIRUČIAI” įkurta 2002 m. Leidimo mokyti Nr. 001076.

“Smalsieji pabiručiai” vykdo pradinio mokymo, priešmokyklinio ir ikimokyklinio ugdymo bei papildomo (neformalaus) ugdymo programas.
Nuo 2014 m. Įstaiga įsikūrusi adresu Krymo g 1, Šiauliuose.

Mokyklos prioritetai:
• kurti demokratišką, sveiką mokyklos aplinką, kurioje mokiniai augtų laisvais, savo nuomonę turinčiais žmonėmis;
• siekti sąmoningo mokymosi;
• gausia neformaliojo ugdymo veikla ir papildomomis pamokomis ugdyti visapusiškai išprususią asmenybę. 
„Smalsieji pabiručiai” laukia pradinukų ir ikimokyklinukų, kurie nori mokytis visapusiškai saugioje ir ramioje aplinkoje, mažose klasėse, apgaubti dėmesio, šilumos ir rūpesčio. 

Krymo g. 1, įsikūrusioje Įstaigoje vaikai užimami ir po pamokų, konsultuojant mokytojai vyksta pamokų ruoša, tad tėveliams nebereikia sukti galvos, kas pasirūpins jų pradinuku po pamokų. Įstaiga dirba nuo 7:30 iki 17:30 val.

 „Smalsieji pabiručiai“ – tai humaniška ir saugi mokykla, kurioje teikiamos tvirtos ir gilios žinias. Pradinė mokykla, kurios klasėse mokosi iki 13 vaikų, yra atvira moksleivių tėvams ir visai visuomenei. Profesionalūs pedagogai stengiasi sukurti puikias galimybes vaikų raidai, atsižvelgdami ir įvertindami kiekvieno ugdytinio individualius poreikius. 

Mokykloje dirba aukštos kvalifikacijos, savo darbą ir vaikus mylintys pedagogai. Jie aktyviai dalyvauja seminaruose, konferencijose, patys rengia pranešimus, dalijasi patirtimi, kelia savo kvalifikaciją.
Be pagrindinių mokomųjų dalykų siūloma puikiai išvystyta neformalaus ugdymo veikla. Tai: dailės studija, sporto studija, žurnalistų klubas, užsienio k. klubas, etiketo studija, šiuolaikinio šokio studija, Menų sodas, plaukimo pamokos plaukimo mokykloje „Delfinas“ ir kt. būreliai. 

Įstaiga turi didelę ir saugią uždarą teritoriją, kurioje yra vaikų pasodintas, auginamas bei prižiūrimas sodas ir daržas, menų alėja, lauko muzikinė aikštelė, sporto zona, „Vėjo namai“ ir kt.
Organizuojamos šventės, išvykos, renginiai bendruomenei. Mokykla atvira miesto visuomenei. Noriai bendradarbiauja su partneriais šalyje ir užsienyje.

  Mokyklos pedagogai didžiuojasi savo mokiniaias, kurie, baigę pradinio ugdymo programą ir įgiję tvirtus pagrindus, sėkmingai mokosi miesto progimnazijose, gimnazijose, garsina mokyklos ir miesto vardą šalies ir tarptautinėse olimpiadose.
vaikai

Jūsų vaikui – tai, kas geriausia!


Kuo mes ypatingi?

pieštukas

Mokykla – darbo dienos centras

• Mokykla dirba kaip darbo dienos centras 7:30 – 17:30 val.;
• Vaikų užimtumas ir saugumas visą darbo dieną.

Mažas mokinių skaičius klasėse

klasėje mokosi iki 12 mokinių.

Ankstyvas užsienio kalbos mokymas

Ankstyvuoju užsienio kalbų mokymu siekiama geriau pasinaudoti kalbų mokymuisi palankiu amžiaus tarpsniu ir pagerinti užsienio kalbų mokymosi rezultatus vėlesniais etapais.

Mūsų mokykloje sudarytos palankios kalboms mokytis sąlygos: turime video ir audio aparatūrą, kompiuterius su kompiuterinėmis mokomosiomis programomis; sukaupta daug metodinės literatūros, dirbama su naujausiomis mokomosiomis priemonėmis; dalyvaujame tarptautiniuose projektuose. Po pamokų mokiniai gali lankyti užsienio kalbos būrelį, tobulinti ir turtinti savo kalbinius gebėjimus.

Inžinerijos pradmenys

Formuojami elementariausi inžineriniai mokėjimai ir įgūdžiai. Skatinama stebėti, pažinti, atpažinti, tyrinėti gamtinę ir kultūrinę-inžinerinę aplinką, analizuojant paprastus inžinerinius procesus, elementus ir produktus. Inicijuojamas inžinerinių procesų, elementų ir produktų tyrinėjimas, naudojantis įvairiais metodais, pvz., nagrinėjant pavyzdžius, ardant, jungiant, konstruojant, eksperimentuojant, modeliuojant, atliekant bandymus, naudojant simuliacijas, tiriant, aptariant, projektuojant. Verslumo gebėjimo ugdymas.

Ugdymo procesas orientuotas į individualius vaiko gebėjimus

• Bendroji pradinio ugdymo programa, integruojant ir papildant mokomaisiais dalykais, individualizuojant ugdymo turinį;
• IT taikymas;
• Užsienio kalbų ir inžinerijos pradmenys;
• Pamokų ruoša konsultuojant klasės mokytojai, kvalifikuota individualią pagalbą mokiniui;
• Integruotos pamokos, pamokos netradicinėse erdvėse;
• Aukštos kvalifikacijos, profesionalūs ir kompetentingi pedagogai, logopedo teikiamos paslaugos;
• Paruošimas konkursams ir olimpiadoms;
• Įvairiapusė projektinė veikla.

Aktyvumas dalyvavimas olimpiadose ir konkursuose

lietuvių k., gamtamokslinės bei matematikos olimpiados, vykstančios mieste ir šalyje.

Profesinis pedagogų tobulėjimas 

Kvalifikacijos tobulinimo seminarai ir konferencijos įstaigoje, mieste ir šalyje, gerosios patirties sklaida Įstaigos/miesto bendruomenei; Projektinė veikla.

Moderni mokykla

• Kvalifikuotų pedagogų, logopedo teikiamos paslaugos;
• Įvairiapusė projektinė veikla;
• Ergonomiškos patalpos, saugi, šilta, estetiška aplinka;
• Jaukus ir erdvus valgomasis;
• Didelė, saugi ir išskirtinė mieste uždara teritorija, kurioje yra vaikų auginamas ir prižiūrimas sodas ir daržas, menų alėja, sporto zona, „Vėjo namai“ ir kt.

Gamtamokslinis ugdymas

Skirtas ugdyti mokinių gamtamokslinę kompetenciją – gebėjimą ir nusiteikimą naudotis gamtos pasaulį aiškinančiomis žiniomis ir gamtos tyrimų metodais siekiant atsakyti į iškylančius klausimus, ieškoti įrodymais pagrįstų išvadų bei sprendimų; suprasti žmogaus veiklos sukeltus pokyčius gamtoje ir imtis asmeninės atsakomybės už aplinkos išsaugojimą, tausoti savo ir kitų žmonių sveikatą. Gamtamokslinis ugdymas svarbus kiekvienam šiuolaikiniam žmogui, jis padeda suprasti pasaulį, kuriame gyvena, suvokti mūsų planetoje gyvybę palaikančias sistemas ir procesus, atsakingai taikyti gamtotyros žinias kasdieniame gyvenime bei profesinėje veikloje.

Sveikos mitybos ir fizinio aktyvumo skatinimas

Sveika mityba ir fizinis aktyvumas – ypač svarbūs sveikos gyvensenos komponentai, kurie turi susiformuoti jau vaikystėje. Mityba yra viena iš būtinų vaiko normalaus augimo, fizinio ir psichinio vystymosi sąlygų, o fizinis aktyvumas lemia vaiko organizmo harmoningą vystymąsi ir sveikatą. Todėl sveikos mitybos įpročių ugdymas bei fizinio aktyvumo skatinimas turi būti vykdomas ir šeimoje, ir mokykloje. Mitybos ir judėjimo įpročiai formuojami vaikystėje turi būti stiprinami kiekvienais metais. Todėl svarbu, kad mokiniai suprastų, kaip tarpusavyje yra susiję mityba, fizinis aktyvumas ir sveikata. o prevencijos ir sveikatos skatinimo planai bei priemonės turi būti įdomūs ir patrauklūs.

Dėmesys vaiko gerovei, saugumas

Įdiegtos stebėjimo kameros, sveikatinimo programos, projektai, Sveikuolių šventės, ekologijos projektai mokykloje, mieste, Lietuvoje ir užsienyje,

Ugdymo turinio individualizavimas

Individualizuotas ugdymas – tai pripažinimas, kad mokiniai yra skirtingi ir skirtingais būdais pasiekia geriausių rezultatų, kad jie mokosi ir patirties įgauna ne tik per pamokas, bet ir namuose, neformalioje veikloje. 

Individualizavimas padidina mokinių mokymosi motyvaciją, pasitikėjimą ir savigarbą, yra būtina sąlyga kompetencijoms ugdyti, mokinių individualių poreikių ir mokymosi stilių nustatymui; ugdymo turinio (dalykų turinio, mokymo, mokymosi ir vertinimo būdų, mokymosi aplinkos ir kt.) pritaikymo individualiems mokinių poreikiams, t. y. diferencijavimo;
Mokyklos darbas organizuojamas taip, kad kiekvienas mokinys pasiektų kuo geresnių rezultatų; nuolat stebima individuali kiekvieno mokinio pažanga; 
organizuojamas aktyvus sąmoningas mokymasis, vertinama siekiant padėti mokiniui mokytis ir išmokti.

Neformalus ugdymas, atitinkantis vaikų poreikius

Neformalusis ugdymas yra kryptinga veikla, kuria, plėtojant žmogaus asmenines, socialines ir edukacines kompetencijas, siekiama ugdyti sąmoningą asmenybę, sugebančią atsakingai ir kūrybingai spręsti savo problemas ir aktyviai dalyvauti bendruomenės gyvenime.
Share by: